söndag 25 juli 2010

Lots of laughter

Har haft en jättebra vecka! Inget att klaga på! Var på Stars & stripes med Jenny, Allyson och Tessan i torsdags. Åt och drack gott! Gick över till Fox efter det och lyssnade på många bra och vissa extremt dåliga som sjöng karaoke. Skrattade otroligt mycket hela kvällen!
Åkte ut till Nättraby i fredags och umgicks med föräldrarna och Maria, Jocke och Bella som var nere. Bella blev alldeles till sig av glädje när hon och mamma öppnade dörren när jag kom! Hon är så mysig! =) Saknar henne så! Maria och Jocke var inte där när jag kom, så jag tog en runda med Bella i skogen. Snacka om motion att halvspringa runt med henne! Men härligt!
Kollade på tv och åt en supergod middag! Fläskfile, kokt potatis, champinjonsås och sallad! MUMS!!!

Sen en snabbis förbi lägenheten för en uppfräschning och sen vidare in till Jenny. Hon, jag och Ally åt pizza, drack vin och snackade lite skit! Vi begav oss sedan vidare till Fox! Där det var tänkt att det skulle vara Open mic night, men något med deras utrustning hade gått sönder så det blev inställt. Men vi fick en liten egen show! En kompis till Jenny skulle ha spelat, hade sin gitarr med o allt. Mysigt med livemusik! Jag och Tessan gick vidare och satt på Nivå ett par timmar innan jag åkte hem för att få ett par timmars sömn. Skrattade extremt mycket den kvällen också!!! Hade seriöst ont i käkarna när jag vaknade på morgonen.

Jobbade ett par timmar på Happy Homes igår. Sen åkte jag hem och påbörjade mina projekt! Målade första strykningen på min fula stol och tapetserade en uppspänd målarduk. Blev jättefin!!! Målade även ett par krukor i samma färg som stolen! =)

Härligt att få saker och ting gjorda som man skjutit upp så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar