lördag 17 juli 2010

Pyssla

Hade det väldigt trevligt igår! Tack gumman! Vi tittade på de 2 sista HP-filmerna och pysslade. jag gjorde 3 armband och Emelie gjorde ett halsband och armband till Daniel. Jättefina! Hon kämpande även med en hjärtformad ask som hon målade jättefint! Vi har sagt att vi måste ha pysselkvällar oftare! När jag kom hem idag så satt jag och fixade med mina pärlor och det blev ett till armband! Inser hur mycket pärlor o dyl jag egentligen har. Och hur länge jag har haft visa utav grejerna.

Funderar på hur morgondagen kommer att bli. Nervös och spänd, men samtidigt glad att det är gå gång.

Ska köra upp till Älmhult imorgon igen! Jag, Maria och Jocke ska till Liseberg på tisdag!!! Var nog 15 år sen jag var där. Så det är banne mig på tiden att jag åker dit! Ser verkligen fram emot det! Tur att vi alla är lika galna i allt vad nöjesfält heter!! Ska vara där hela dagen och åka som galningar!!!!!!! Woohoooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar