tisdag 31 augusti 2010

Cool, cooler, GRAFFITI!!!


Har köpt en ny mascara, YSL volume effect faul cils. Som än så länge (efter EN dag) fungerar mkt bättre än de andra jag haft! Så jag är hoppfull!! Köpte även lite nya nagellack, bl a IsaDoras Graffiti-lack. Me likey alot!! Blev Mulberry Wine och Discreet Magnolia också! Får bli det nästa vecka!


Jag förstår inte vad träskor-modet kommer ifrån? Det är inte snyggt!! Det ser så otroligt omodernt ut, lite som om du handlat i en outlet butik från 70-talet for crying out loud!!!! Men men, jag antar att smaken är som baken... Thank god!


Har varit en bra dag idag! Känner att jag utveckats den senaste veckan... Skönt!

1 kommentar:

  1. Det där såg verkligen snyggt ut på dig gumman! Ett riktigt Tine-lack ;) Synd du inte hittade ngt svart till mig, får klara mig med det rosa och gröna ^^

    SvaraRadera