söndag 8 augusti 2010

Give me willpower to resist my urge

Jag ska aldrig mer i mitt liv spela på godislotter, eller vad man nu kallar det. Trots att oddsen är ganska små att just du vinner, så är vinsten OTROLIGT farlig! Iaf om man heter Christine och inte har tillräckligt med viljestyrka att låta bli att småäta HELA tiden! Har inte så mycket kvar av Geishan jag vann på Liseberg. Samtidigt som jag vill äta upp allt nu, så jag blir av med "skiten" så fort som möjligt. Men risken är ju att det kommer upp lika fort igen...

I-LANDSPROBLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Haha!! Du är för go du! Snart kanske du förvandlas till en enda stor Geischachoklad! Du får ställa dig på Sailet med det du har kvar. Alla gillar godisregn! hihi

    SvaraRadera
  2. Hehe!!! Ja man vet ju aldrig! :P
    Ge bort min geisha?!?!?! Are you mad????

    SvaraRadera