lördag 2 oktober 2010

Autumn

Nu är det dags att rota fram varma kläder! För OH MY GOD va kallt det är!!! Det var helt okej under dagen men så fort klockan blev 4, *POOF!* all värme försvann. Så på måndag ska jag packa undan alla sommarskor och jackor för att få plats med höst- och vinterjackor och stövlar och härliga pumps! Måste dock köpa ett par ordentliga handskar, då jag tappade en under en kylig vårpromenad tidigare i år. Och tro det eller ej, men jag klarar mig inte med endast EN handske...

Ska börja tända ljus på kvällarna för att höja mysfaktorn här hemma.

Höstmys till alla!

1 kommentar:

  1. Det är ju svinkallt nu ju! Jag har också fixat nya vantar! Varmt och gott! ;) Jag älskar att plocka fram härliga burriga höstkläder! Har en ny höst/vinterjacka som jag vill börja använda snart! ;) <3 U

    SvaraRadera