måndag 18 oktober 2010

Blandad kompott

Har haft en dag med blandade inslag av trevligt besök, roligt telefonsamtal och ett skrattanfall.

Totte kom på besök en liten stund innan idag. Alltid lika mysigt att sitta och prata av sig lite granna. Sen ringde Hillevi som alltid piggar upp en!! Saknar henne otroligt mycket. Synd att man inte bor närmre varandra. Men vi sa, för ca hundrade gången i ordningen, att vi ska träffas och umgås en helg! Ska försöka planera in det SNART!!

Och så var det skrattanfallet!!! Min söta, goa lillasyster är så underbart besatt av julmust. Hon blir alltid så till sig i byxorna varje år dom börjar sälja den förtrollande musten i butikerna att hon varken hör eller ser annat än julmust! Och nu har dom tydligen börjat med försäljningen år, vilket INTE min älskade syster har undgått att få reda på! Skrattade så jag nästan grät när jag såg hennes glädjeinlägg på facebook om detta! Love you lil sis!!! <3

Nu blir det minsann sängdags för att jag ska orka med morgondagen!
Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Hihi!! Jag känner mig hedrad över att du tycker mitt beroende är så HIMLA roligt!! Om jag någon gång hamnar i koma, så be dom använda julmust istället för dropp! Då är jag uppe på två röda! ;p

    SvaraRadera
  2. Haha!! Du är för go du Ia!!! Ska komma ihåg det ifall vi någonsin lär behöva det... <3

    SvaraRadera