söndag 15 januari 2012

Muchion

Har varit en otroligt härligt rensar-dag! Är ledig på torsdag, så då ska jag fortsätta mitt lilla projekt! :)

Har ikväll testat mitt nya nagellack från Make up store, Muchion. Jättefin färg tycker jag. Första lagret täckte bra, men jag målar alltid minst 2 laget. Vissa lack kräver flera lager. Jag har ett par OPI-lack som jag oftast behöver 3 lager, vilket ibland testar mitt tålamod. Jag använder alltid OPIs Chip Skip som förebygger att naglarna skivar sig. När sista lagret är ditmålat väntar jag alltid ett par minuter innan jag målar på med Seche Vite. Gillade inte den i början, men den har vuxit hos mig. Avslutar med Maria Åkerbergs (Dermanord) Nail & Cuticle Oil för att stärka naglarna och nagelbanden, vilket jag varmt kan rekommendera alla som vill ha fina naglar.

Until next time

3 kommentarer:

  1. Fint! Hamnade på din blogg då jag googlade på nagellacks märken lustigt ;)!
    Sara

    SvaraRadera
  2. Tack Ia!
    Haha tack Sara, vilket sammanträffande! :)

    SvaraRadera